Return Policy

RETURNS:

Our policy lasts 30 days. If 30 days have gone by since your purchase, unfortunately, we can’t offer you a refund or exchange. To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

 

Additional non-returnable items:

- Gift cards

 

There are certain situations where only partial refunds are granted (if applicable)

Items with obvious signs of use. Any item not in its original condition is damaged, or missing parts for reasons not due to our error and any item that is returned more than 30 days after delivery will be deemed as non-returnable items.

  

RETURNS (IF APPLICABLE):

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund. If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

  

LATE OR MISSING REFUNDS (IF APPLICABLE):

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted. If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please use the Contact Us the top of the page and send us an email. We will reply within 24 hours of hearing from you.

   

EXCHANGES (IF APPLICABLE):

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email by clicking the contact us at the top of this page.

We make sure to answer all emails within a 24 hour timeframe.

  

SHIPPING:

To return your product please email us for instructions we will answer your email within 24 hours. Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

Jordfödd Special Editions

Dröm dig bort till en tid av magi, myter och förtrollande
äventyr. Vackert inbundna, tryckta i exklusiv soft touch och signerade av
författaren är dessa samlarutgåvor den perfekta julklappen under granen!

Jordfödd Special Editions

1. Jordfödd Special Editions box - alla tre böcker plus julgåva. Julpris:
600kr+85kr i frakt.

2. Dotter av Jord - Special Edition plus julgåva. Julpris: 200kr+68kr i frakt.

3. Varsel i natten - Special Edition plus julgåva. Julpris: 225kr+68kr i frakt.

4. Arvet från öst - Special Edition plus julgåva. Julpris: 225kr+68kr i frakt.

GÄLLER ENDAST TILL 17e DECEMBER!

Hur du beställer:

Swisha totalsumma + frakt till:

123 094 04 29

 

I meddelande anger du följande:

Siffra (vilken produkt) + Namn + Leveransadress

Ex. (1) Lisa Nilsson, Stengårdsv.7 45899 Uddevalla

Obs! Vill du ha ha spårbart paket vänligen välj rekommenderat brev. Kontakta mig för info.

Skulle du inte få plats med hela adressen mejla mig efteråt på: jordfoddbestallning@outlook.com. Ange mobil nummer du har swishat från i ämnesraden.

Vill du köpa ännu fler utgåvor? Bor du nära och vill hämta boken? Kontakta mig innan för minskad/utebliven frakt.

Vanliga frågor

Skickar ni även utomlands?

Ja. Frakten kostar 60kr extra förutom den vanliga frakten som framgår.

Ex. Arvet från öst -Special Editions plus gåva i form av bokmärke. Pris 275kr+68kr frakt+60kr utlandsfrakt.

Jag kan inte betala med swish, hur gör jag?

För er som inte har swish eller som bor utomlands, ni kan göra en inbetalning till följande konto.

Kontohavare: Ann-Catrin Mattsson

Konto: 8368-3,704 651 838-2

IBAN: SE16 8000 0836 8370 4651 8382

BIC: SWEDSESS

Får du inte plats med namn och adress i meddelandet, mejla mig uppgifterna på: jordfoddbestallning@outlook.com

När får jag min beställning?

Alla förhandsbokningar skickas ut 26e maj.

Har du andra frågor angående beställning?

Skriv till jordfoddbestallning@outlook.com